Dynamics Customer Voice
Wykorzystaj Customer Voice – Zarządzaj opiniami klientów
Twórz ankiety
Rozwiązanie Dynamics Customer Voice pozwala na tworzenie spersonalizowanych ankiet, na podstawie informacji zawartych w aplikacjach typu Business Applications. Użytkownik może samodzielnie stworzyć nową ankietę lub wykorzystać do tego gotowe szablony. System pozwala na tworzenie grup, które zawierają ankiety powiązane np. z jednym produktem lub usługą. Gdy użytkownik stworzy ankietę, może wykorzystać funkcję podglądu, by sprawdzić jak ankieta wygląda na różnych urządzeniach. Ankiety można udostępniać np. poprzez e-mail, kod QR czy link na stronie.
Analizuj odpowiedzi z ankiet
Dzięki ankietom, użytkownik Dynamics Customer Voice otrzymuje pełny dostęp do informacji o nastrojach i satysfakcji klientów. Monitorowanie tych danych, pozwala na szybkie reagowanie na zmianę trendów. Wbudowane alerty informują użytkowników o spadku satysfakcji czy wystąpieniu negatywnych opinii na temat obsługi. Użytkownicy mają dostęp do danych w czasie rzeczywistym, co pozwala na stałe monitorowanie zachowań klientów.
Zarządzaj wszystkimi danymi
Narzędzie umożliwia łącznie opinii z informacjami o wszystkich klientach w innych aplikacjach. Przykładowo, użytkownik Dynamics for Sales może wyświetlać dane klienta (np. odpowiedzi na pytania zawarte w ankiecie) pobrane z modułu Customer Voice. Dostępne jest również narzędzie Power Automate, które umożliwia automatyczne wysłanie ankiet po zakończeniu określonych zadań w Dynamics.
Poznaj Microsoft Dynamics 365 – Umów się na prezentację