Dynamics 365 Customer Insights
Jak wykorzystać Dynamics 365 Customer Insights?
Kompleksowy obraz klientów
System Customer Insights łączy różne źródła danych dotyczące klientów (dane behawioralne, obserwacyjne i transakcyjne) na jednej platformie. Ujednolicony profil klienta pozwala na tworzenie bardziej spersonalizowanych ścieżek zakupowych i bezpośrednie wsparcie specjalistów ds. marketingu, sprzedaży i usług.
Narzędzie Microsoft Graph w Customer Insights (narzędzie do automatycznej analizy danych skupionych wokół klienta) pomaga stworzyć kompletny profil klienta:
- Zapewnia dostęp do najnowszych informacji o profilach uczestników, dokumentach powiązanych z tematem spotkania oraz osobach, z którymi użytkownicy obecnie współpracują.
- Microsoft Graph może skanować kalendarz w celu dobrania najlepszego terminu kolejnego spotkania z klientem czy zespołem.
- Dzięki narzędziu sprzedawca ma stały dostęp do prognoz sprzedaży w czasie rzeczywistym. Dane dostępne są również w aplikacji mobilnej.
Wykorzystaj możliwości technologii AI
Sztuczna inteligencja umożliwia przewidywanie potrzeb i intencji klienta. System łączy dane z różnych źródeł i analizuje je przy wykorzystaniu algorytmów sztucznej inteligencji. Na podstawie analizy zebranych informacji, użytkownik otrzymuje rekomendację działań, które mogą wpłynąć na pogłębienie relacji z klientem.
Integracja z innymi systemami
Dynamics 365 Customer Insights zawiera analizy, wnioski i inne dane, które są wygenerowane w aplikacji Dynamics 365 Sales.
Narzędzie Microsoft Power BI, które połączone jest z Dynamics 365 Customer Insights umożliwia odpowiednie dostosowanie analiz oraz wizualizacji, co daje użytkownikowi bardziej szczegółowy widok na klienta.
Poznaj Microsoft Dynamics 365 – Umów się na prezentację