Dynamics 365

Mamy wieloletnie doświadczenie we wdrażaniu rozwiązania Dynamics 365

System Dynamics 365 jest kompleksowym rozwiązaniem, które w pełni wspomaga procesy sprzedaży oraz zarządzania relacjami z klientami.

W ramach wdrożenia customizujemy rozwiązanie, aby w pełni wykorzystać jego możliwości. 

Nasi specjaliści posiadają doświadczenie i wiedzę poświadczoną certyfikatami technologicznymi – ponad 100 certyfikatów potwierdzających doskonałą znajomość takich technologii jak: Microsoft CRM, Microsoft SharePoint Server, .NET i SQL Server.

Dynamics 365 screen

Co to jest Dynamics 365?

System Dynamics 365 CRM stanowi wszechstronne narzędzie pozwalające na analizę relacji z klientem na wszystkich etapach procesu sprzedaży. Moduły systemu wspierają następujące obszary: sprzedaż, obsługa klienta i marketing. Rozwiązanie pozwala wspierać procesy sprzedażowe bez względu na branżę oraz ich skomplikowanie.

Możliwa jest jego integracja z dowolnymi systemami dziedzinowymi klienta oraz korzystanie z funkcjonalności w wersji mobilnej. Zastosowane w systemie mechanizmy wspierają pozyskiwanie nowych klientów, umożliwiają zwiększenie ich zadowolenia przez możliwość ciągłej analizy i badania relacji z klientami, a także wspierają zarządzanie kampaniami marketingowymi.

Dlaczego warto wybrać Dynamics 365?

  • Zwiększysz swoją sprzedaż dzięki ujednoliceniu i wystandaryzowaniu procesów sprzedaży w Dynamics 365 for sales.
  • Uprościsz zarządzanie klientami – „widok 360” pozwoli na wgląd do wszystkich informacji o kliencie z jednego miejsca.
  • Skrócisz czas obsługi klienta dzięki zastosowaniu modułu spraw i workflow.
  • Zwiększysz współczynnik wykorzystania szans sprzedażowych dzięki rozbudowanym mechanizmom analizy.
  • Poprawisz jakość obsługi kontrahentów i zwiększysz ich zaangażowanie.
  • Zbudujesz długofalowe relacje z klientami.
  • Zwiększysz skuteczność kampanii marketingowych.
  • Pozyskasz dokładniejszą kategoryzację i segmentację klientów.
  • Zwiększysz wydajność pracowników.
  • Uprościsz zarządzanie umowami.
  • Zapewnisz klientom dopasowaną obsługę serwisową.
  • Zbudujesz wielokanałową komunikację dzięki zintegrowanym aplikacjom Dynamics 365.
  • Uzyskasz mobilny dostęp do swoich leadów oraz klientów dzięki wdrożeniu Dynamics 365 for phones.
Dynamics 365 Customer Voice (analizy)

Moduły systemu Dynamics 365

Poznaj najczęściej wykorzystywane rozszerzenia aplikacji Dynamics 365:

Dynamics 365 Sales

Dynamics365 Centrym sprzedaży widok

To narzędzie, które pozwala na spersonalizowane podejście do klienta. Widok 360 stopni umożliwia pracownikom 100% dostęp do wiedzy o zachowaniach, produktach oraz realizowanych procesach.


Więcej informacji na temat rozwiązania
Dynamics 365 for Sales

Dynamics 365 Customer Service

Microsoft Dynamics 365 Customer Service

To jednolita platforma, która dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji zapewnia dostęp do aktualnych informacji o kontrahentach. Pozwala na zarządzanie wszystkimi sprawami oraz zasobami, które związane są z obsługą klienta.

Poznaj możliwości Dynamics 365 Customer Service

Dynamics 365 Customer Voice

Dynamics 365 Customer Voice

System pozwala na tworzenie spersonalizowanych ankiet, które ułatwiają przechwytywanie cennych ocen klientów. Obserwacja tych danych umożliwia szybkie reagowanie na zmianę trendów.


Więcej informacji na temat rozwiązania
Dynamics 365 Customer Voice

Dynamics 365 Sales Insights

Microsoft Dynamics 365 Sales - sales accelerator

Wdrożenie Microsoft Dynamics 365 Sales Insights wspieranego przez AI zapewnia dostęp do szczegółowych informacji dotyczących procesów sprzedażowych. Rozszerzenie produktu Dynamics 365 można zintegrować z Office 365 oraz LinkedIn.

Poznaj możliwości Dynamics 365 Sales Insights

Dynamics 365 Customer Insights

Widok na Customer Insights Microsoft

Produkt Dynamics 365 Customer Insights łączy dane behawioralne, obserwacyjne i transakcyjne na jednej platformie.


Poznaj możliwości Dynamics 365 Customer Insights

Funkcjonalności systemu Dynamics 365

  • Natywna integracja z Outlook, Office 365 AD, Power BI, Teams oraz SharePoint.
  • Dostępność Web Services API.
  • Łatwość rozwoju o dedykowane funkcjonalności – system został napisany w technologii ogólnodostępnej, w celu zagwarantowania dostępności odpowiednio wykwalifikowanej kadry na rynku.
  • Możliwość rozbudowy systemu Dynamics 365 o dodatkowe komponenty wchodzące w skład tej samej rodziny produktowej: F&O, Power Apps, Power Automate lub aplikacje do budowy procesów workflow.
  • Własna chmura obliczeniowa Microsoft Azure.
  • Zagwarantowanie przez firmę Microsoft dostępności usługi na poziomie 99,9% w ciągu miesiąca.
  • Możliwość wykonywania kopii zapasowej systemu na żądanie klienta.
  • Możliwość udostępnienia instancji testowej, deweloperskiej oraz produkcyjnej.
  • Elastyczne zarządzanie dużą ilością użytkowników – możliwość dodawania i odejmowania użytkowników w ujęciu miesięcznym.
  • Wysoka mobilność rozwiązania – Dynamics 365 for Phones.
  • Możliwość migracji oprogramowania Dynamics 365 z wersji cloud do wersji on-premises

W jakich technologiach stworzony jest Dynamics 365?

Oprogramowanie Dynamics 365 rozwijamy bazując na oficjalnych i potwierdzonych modelach dostosowania systemu bazowego. Opieramy się między innymi na technologiach takich jak: .NET, TypeScript, MVC, WCF, ASP.NET Core, .NET Core. Nasze rozwiązania bazujące przechodziły audyty techniczne realizowane przez dostawcę oprogramowania bazowego Microsoft.

Bezpieczeństwo Dynamics 365

Dynamics 365 został zaprojektowany z myślą o bezpieczeństwie danych i prywatności użytkowników – liczne standardy i certyfikacje branżowe, takie jak ISO 27001 (zarządzanie bezpieczeństwem informacji) czy GDPR (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych), co świadczy o zobowiązaniu firmy do ochrony danych i prywatności. Rozwiązanie oferuje zaawansowane funkcje uwierzytelniania, takie jak dwuskładnikowe uwierzytelnianie, co pomaga w zabezpieczeniu dostępu do konta użytkownika.
Platforma Dynamics 365 umożliwia precyzyjne zarządzanie dostępem do różnych funkcji i danych w oparciu o role użytkowników, co pomaga w minimalizowaniu ryzyka oraz posiada wbudowane narzędzia do monitorowania aktywności, wykrywania nieprawidłowości i reagowania na potencjalne zagrożenia bezpieczeństwa. Rozwiązanie oferuje elastyczne mechanizmy konfiguracji zabezpieczeń.

Dynamics 365 Forecast prediction

Poznaj Dynamics 365  – Umów się na prezentację

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie powyżej moich danych osobowych, w celu prowadzenia działań marketingowych własnych produktów i usług przez – X-Code Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Klaudyny 21 lok. 8. następującymi kanałami komunikacji:

Dołącz do X-Code!
Zostań specjalistą Dynamics 365