Dynamics Customer Service

Dynamics Customer Service usprawnia i wspiera obsługę klientów. Dzięki sztucznej inteligencji użytkownicy aplikacji dostarczają swoim klientom spersonalizowane usługi. Wszystko dzięki jednej platformie, którą można zintegrować z wieloma zewnętrznymi systemami.
  • Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Dynamics Customer Service – Poznaj możliwości rozwiązania

Centrum obsługi klienta

Customer Service to narzędzie, które możesz swobodnie zintegrować z innymi, zewnętrznymi systemami. Dzięki temu, stworzysz jedno środowisko z widokiem 360 stopni na klienta. Narzędzie można dostosowywać do własnych potrzeb, dzięki opcji dokonywania zmian przy pomocy edytorów wizualnych, które umożliwiają budowanie aplikacji. Dynamics Customer Service umożliwia wielokanałową obsługę klienta. Wiadomości przesyłane poprzez Facebook Messenger, SMS-y czy WhatsApp trafiają na jedna platformę.

Obsługa spraw

Customer Service umożliwia automatyczne tworzenie spraw, które przesyłane są bezpośrednio do systemu za pośrednictwem wiadomości e-mail czy strony internetowej. System przypisuje sprawy do konkretnych użytkowników, zgodnie z ustalonymi wcześniej zasadami oraz łączy sprawy, które są ze sobą w pewnym stopniu powiązane. Dzięki rozwiązaniu użytkownik Customer Service posiada wszystkie informacje dotyczące sprawy wraz z historią interakcji z klientem w jednym miejscu.

Baza wiedzy

Baza wiedzy w Customer Service to zbiór pomocnych informacji takich jak: pliki, instrukcje, artykuły czy filmy. Rozwiązanie zapewnia stały i łatwy dostęp do wszystkich zasobów, co przyspiesza rozwiązanie spraw oraz wdrożenie nowych pracowników.

Bieżący monitoring spraw SLA 

Service Level Agreement (SLA) można wykorzystywać do zarządzania usługami, które świadczymy na rzecz klientów. Funkcja umożliwia ustawianie kolejności obsługi spraw,  by szybciej reagować na przypadki o wysokim priorytecie.

Raportowanie i analiza zachowań klienta

Aplikacja umożliwia wgląd w istotne wskaźniki i parametry, które dotyczą obsługi klienta. Dynamics Customer Service generuje raporty z najważniejszymi danymi z punktu widzenia użytkownika. Dzięki pulpitom nawigacyjnym pracownik ma stały dostęp do danych z raportów.

Podejście Omnichannel

System wspomaga i automatyzuje sprzedaż wieloma kanałami sprzedaży, monitoruje satysfakcję klienta i wspomaga utrzymywanie relacji z klientem. Rozwiązanie zapewnia integrację pomiędzy kanałami sprzedaży, dając agentom dostęp do danych w czasie rzeczywistym. Proponowane przez nas rozwiązanie jest zgodne z podejściem omnikanałowym.

  • Microsoft Dynamics 365 Marketing Omnichannel
  • Microsoft Dynamics 365 Marketing Omnichannel
  • Microsoft Dynamics 365 Marketing Omnichannel
  • Microsoft Dynamics 365 Marketing Omnichannel

Poznaj pozostałe moduły systemu CRM:

ekran logo3

Customer Insights

rakieta i chmura 1

Customer Voice

plik logo ekran dokument

Sales Insights

 Umów się na prezentację

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie powyżej moich danych osobowych, w celu prowadzenia działań marketingowych własnych produktów i usług przez – X-Code Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Klaudyny 21 lok. 8. następującymi kanałami komunikacji: