Copilot w D365 Customer Insights
D365 Copilot – wsparcie AI w aplikacji Customer Insights
Copilot korzysta ze sztucznej inteligencji oraz technologii przetwarzania języka naturalnego w celu automatyzacji prostych oraz czasochłonnych zadań. To asystent AI, który pomaga w tworzeniu analiz biznesowych, kreatywnych treści, co wpływa na optymalizację wszystkich procesów. Copilot wykonuje zadania, które wcześnie były przypisane do pracownika.
Copilot w D365 Customer Insights
Dzięki wsparciu AI w Dynamics 365 Customer Insights pracownicy zespołów sprzedaży oraz marketingu mogą automatycznie tworzyć segmenty, treści, ścieżki dotarcia do klientów czy szablony e-maili dostosowane do marki.
Jak przy pomocy rozwiązania D365 Copilot zorganizować wydarzenie, które przyciągnie jak największa grupę odbiorców?
W pierwszej kolejności wykorzystujemy Copilot do analizy jakości danych klientów, których mamy w systemie, by uzyskać wartościowe wskazówki, które przydadzą nam się na późniejszym etapie organizowania wydarzenia.
Następnie, przy użyciu języka naturalnego wpisujemy w czacie wspieranym przez AI pytania dotyczące odbiorców np. jaką formę kontaktu preferują, ich lokalizacja czy zainteresowania. Copilot udostępnia odpowiedzi oraz dodatkowe wskazówki np. jak przyciągnąć większą ilość uczestników na event.
W dalszej kolejności Copilot wspiera budowę segmentów klientów na podstawie wcześniej wygenerowanych danych.
W kolejnym kroku przy wsparciu Copilota budujemy ścieżkę dotarcia do klientów. W ciągu kilku sekund narzędzie generuje gotowy plan, który zawiera szczegółowo opisane kroki dotyczące organizacji wydarzenia:
Wysłanie zaproszenie na event -> Wysłanie e-maila z przypomnieniem -> Podziękowanie za odpowiedź lub ponowne przypomnienie o evencie.
Następnie Copilot w ciągu kilkunastu sekund generuje content: dopasowaną treść oraz rekomendowane obrazki. Dodatkowo asystent stylu pomaga dostosować wiadomość do wytycznych marki.
Dzięki wykorzystywaniu AI jesteśmy w stanie szybko i skutecznie dotrzeć do wybranej grupy odbiorców, co przekłada się na szybsze gromadzenie wartościowych leadów.