Copilot w D365 Customer Insights

D365 Copilot – wsparcie AI w aplikacji Customer Insights

Copilot korzysta ze sztucznej inteligencji oraz technologii przetwarzania języka naturalnego w celu automatyzacji prostych oraz czasochłonnych zadań. To asystent AI, który pomaga w tworzeniu analiz biznesowych, kreatywnych treści, co wpływa na optymalizację wszystkich procesów. Copilot wykonuje zadania, które wcześnie były przypisane do pracownika.

Dzięki wsparciu AI w Dynamics 365 Customer Insights pracownicy zespołów sprzedaży oraz marketingu mogą automatycznie tworzyć segmenty, treści, ścieżki dotarcia do klientów czy szablony e-maili dostosowane do marki.

Jak przy pomocy rozwiązania D365 Copilot zorganizować wydarzenie, które przyciągnie jak największa grupę odbiorców?

W pierwszej kolejności wykorzystujemy Copilot do analizy jakości danych klientów, których mamy w systemie, by uzyskać wartościowe wskazówki, które przydadzą nam się na późniejszym etapie organizowania wydarzenia.

Copilot Customer Insights Dynamics 365

Następnie, przy użyciu języka naturalnego wpisujemy w czacie wspieranym przez AI pytania dotyczące odbiorców np. jaką formę kontaktu preferują, ich lokalizacja czy zainteresowania. Copilot udostępnia odpowiedzi oraz dodatkowe wskazówki np. jak przyciągnąć większą ilość uczestników na event.

Copilot Customer Insights Dynamics 365

W dalszej kolejności Copilot wspiera budowę segmentów klientów na podstawie wcześniej wygenerowanych danych.

Copilot Customer Insights Dynamics 365

W kolejnym kroku przy wsparciu Copilota budujemy ścieżkę dotarcia do klientów. W ciągu kilku sekund narzędzie generuje gotowy plan, który zawiera szczegółowo opisane kroki dotyczące organizacji wydarzenia:

Copilot Customer Insights Dynamics 365

Wysłanie zaproszenie na event -> Wysłanie e-maila z przypomnieniem -> Podziękowanie za odpowiedź lub ponowne przypomnienie o evencie.

Następnie Copilot w ciągu kilkunastu sekund generuje content: dopasowaną treść oraz rekomendowane obrazki. Dodatkowo asystent stylu pomaga dostosować wiadomość do wytycznych marki.

Copilot Customer Insights Dynamics 365

Dzięki wykorzystywaniu AI jesteśmy w stanie szybko i skutecznie dotrzeć do wybranej grupy odbiorców, co przekłada się na szybsze gromadzenie wartościowych leadów.